ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500,
faks. 14 657 84 84
e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl
II. Tryb udzielania zamówienia.
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579 z póź. zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Świadczenie usług schronienia dla 3 osób bezdomnych( kobiet i mężczyzn) w postaci :
schroniska dla bezdomnych,
noclegowni,
ogrzewalni,
osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska (w oparciu o art. 101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1769 z późn. zm.),
potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.
Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia, wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej. Decyzje zawierać będą:
Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,
rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.
Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:
całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
jednego gorącego posiłku dziennie,
środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,
niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,
pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego,ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,
zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,
prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób które podpisały kontrakt socjalny-opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.
Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi noclegowni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:
czasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi ogrzewalni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:
tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.
Liczba osób wymagających schronienia - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.
Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MOPSiWR.
Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu
IV. Termin realizacji zamówienia:
od 01.02.2018r. do 31.12.2018r.
V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
Wymagania niezbędne:
w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.
VI. Warunki i zakres realizacji:
Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).
Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
Dopuszcza się składania ofert częściowych.
Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Załącznik nr 3).
VII. Kryterium oceny ofert.
Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),
VIII. Sposób przygotowania oferty:
Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 – wzór oferty.
IX. Wymagane dokumenty:
Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, z zastrzeżeniem, że jego data wydania obowiązuje do dnia 31 października 2017r.
W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej,
upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
Odpis statutu.
X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mopsiwr.pl wyłącznie na formularzu pn. "FORMULARZ OFERTOWY" będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 26 stycznia 2018r. do godziny 15:00.
Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Ewa Borek – Kierownik działu Wsparcia Rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny
XII. Załączniki do zapytania ofertowego:
Formularz ofertowy.
Oświadczenie o spełnianiu warunków.
Projekt umowy.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Formularz ofertowy | 61.99 KB |
Oświadczenie o spełnieniu warunków | 57.13 KB |
Wzór umowy | 40.48 KB |
MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej