ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn]), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500,
faks. 14 657 84 84
e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl
II. Tryb udzielania zamówienia.
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579 z póź. zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia.
- Świadczenie usług schronienia dla 2 osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi ( kobiety i mężczyzny) w postaci:
- schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
- osobom bezdomnym z usługami opiekuńczymi, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska (w oparciu o art. 101 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 i 1985 oraz z 2018 r. poz. 650) ),
- potrzebującym pomocy – schronienia z usługami opiekuńczymi, których miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.
- Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia z usługami opiekuńczymi, wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej. Decyzje zawierać będą:
- Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,
- rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.
- Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
- tymczasowe schronienie (jednak nie dłużej niż przez 4 miesiące) wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej,
- ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność, zapewnienie częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagających usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo-leczniczy lub zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy,
- Liczba osób wymagających schronienia bezdomnych z usługami opiekuńczymi - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.
- Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MOPSiWR.
- Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
- Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu
IV. Termin realizacji zamówienia:
od 01.08.2018r. do 31.12.2018r.
V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
Wymagania niezbędne:
- w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.
VI. Warunki i zakres realizacji:
- Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
- Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).
- Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
- Dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Załącznik nr 3).
VII. Kryterium oceny ofert.
- Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
- Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),
VIII. Sposób przygotowania oferty:
Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 – wzór oferty.
IX. Wymagane dokumenty:
- Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, z zastrzeżeniem, że jego data wydania obowiązuje do dnia 31 marzec 2018r.
- W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
- Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
- Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
- upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
- zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej,
- upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
- Odpis statutu.
X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
- Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mopsiwr.pl wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 20 lipiec 2018r. do godziny 15:00.
- Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Ewa Borek – Kierownik działu Wsparcia Rodziny
XII. Załączniki do zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków.
- Projekt umowy.