Jesteś tutaj

Zapytanie ofertowe - udzielenie zamówienia na dostawę krzesła ewakuacyjnego

ZNAK: WR.26.9.2022                                                                  Dąbrowa Tarnowska, dnia 15 czerwca 2022 r. 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15A,

33-200 Dąbrowa Tarnowska, tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks)

Adres e-mail:  sekretariat@mopsiwr.pl

Godziny pracy: Poniedziałek: 8:00 – 16:00,  Wtorek – Piątek: 7:30 – 15:30

zwany dalej „Zamawiającym” zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę krzesła ewakuacyjnego.

Przedmiot zamówienia (kod CPV - 39110000 - siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części).

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż krzesła ewakuacyjnego, służącego do transportu po schodach i korytarzach osób niezdolnych do samodzielnego poruszania się, np. gdy konieczne jest  wyniesienie osoby niepełnosprawnej podczas ewakuacji z budynku. Zamówienie związane jest z realizacją planu działania na rzecz poprawy dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny  w Dąbrowie Tarnowskiej, osobom ze szczególnymi potrzebami.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Krzesło ewakuacyjne musi spełniać następujące wymagania:

1.  Parametry techniczne krzesła ewakuacyjnego:

sprzęt medyczny  posiadający deklarację zgodności CE, certyfikowany przez TÜV, zgodny z normą ISO 9001:2015 system zarządzania jakością,
 waga 13-20 kg (bez obciążenia) +/- 10% , minimalny udźwig -  182 kg (+/- 10%).

2. Wyposażenie krzesła: 

pasy zabezpieczające osobę ewakuowaną,
regulowane oparcie,
podnóżek i zagłówek jako element krzesła lub akcesorium,
fotoiluminescencyjny znak krzeseł ewakuacyjnych/ tablica informacyjna (piktogramy informacyjne),
uchwyty /wsporniki do montażu na ścianie,
pokrowiec ochronny,
składane poręcze uchwytów,
 łatwy w obsłudze, zamontowane koła przeznaczone do użytku wewnętrznego i zewnętrznego  oraz funkcja zapobiegająca przewróceniu,
instrukcja obsługi w języku polskim.

3. Funkcjonalność i zalety

możliwość obsługi przez jedną osobę (podczas ewakuacji w dół),
pozwalający na ewakuację w  górę oraz przez przeszkody,
krzesło  ewakuacyjne schodowe  może być wolnostojące lub montowane na ścianie klatki  schodowej,
pozwalający na wielokrotne użycie w trakcie jednej ewakuacji.

4. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji co do jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

5. Szkolenie - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z zakresu poprawnej obsługi  krzesła ewakuacyjnego (w terminie uzgodnionym z Wykonawcą).

6. Miejsce dostawy i montażu krzesła ewakuacyjnego - ul. Kościuszki 15A, 33- 200 Dąbrowa Tarnowska.

7. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 15 dni od dnia zawarcia umowy.

III. Wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego

Wszelkie zapytania, wnioski o wyjaśnienia treści zapytania ofertowego należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych informacji, ani wyjaśnień.

IV.  Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy przedstawić Zamawiającemu w jednym egzemplarzu, w języku polskim, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.   
Oferta cenowa powinna obejmować wynagrodzenie brutto tj. w szczególności koszty dostawy, transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,   a także inne obciążenia związane z realizacją zamówienia.
Ceny w ofercie należy podać w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 Do oferty należy dołączyć:

 kartę katalogową oferowanego krzesła, która powinna zawierać co najmniej: 

nazwę krzesła ewakuacyjnego, 
zdjęcia lub rysunki oferowanego krzesła ewakuacyjnego oraz opis szczegółów technicznych pozwalających zweryfikować wymagania Zamawiającego,
nazwę producenta. 

W przypadku, gdy karta katalogowa nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikacje spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego te informacje,

dokumenty (certyfikaty, deklaracje lub inne równoważne dokumenty), które potwierdzają zgodność krzesła ewakuacyjnego z opisanymi normami określonymi w zapytaniu ofertowym, tj.: ważny certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 dla Systemu zarządzania jakością wystawiony przez niezależną akredytowaną instytucję uprawnioną do tego typu certyfikacji,
deklaracja zgodności UE dla wyrobu medycznego (znak CE), certyfikat TÜV dla oferowanego krzesła ewakuacyjnego, pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 12 wzoru oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (jeżeli dotyczy).

1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie następujących kryteriów:

  Lp.

nazwa  kryterium

waga kryterium

1. cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia (łączna cena brutto) -„C” 80 %

2. Okres gwarancji na krzesło ewakuacyjne - „G” 20%

2. Ocena ofert w zakresie  kryterium „cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana wg następującego wzoru:  cena („C”) = cena min / cena of  x 80,

gdzie:

cena min – cena brutto najniższa spośród badanych ofert,

cena of  - cena brutto oferty badanej.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 80.

3. Punkty przyznane w  kryterium „okres gwarancji na krzesło ewakuacyjne” będzie liczone następująco:

Okres gwarancji na krzesło ewakuacyjne

Liczba punktów

gwarancja na okres 60 miesięcy 0

gwarancja na okres 72 miesięcy 5

gwarancja na okres 84 miesięcy 10

gwarancja na okres 96 miesięcy 15

gwarancja na okres 108 miesięcy 20

Informacja o okresie gwarancji zostanie przedstawiona w  ofercie Wykonawcy, której  wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

UWAGA: Zaoferowanie gwarancji poniżej 60 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty. 

Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższego kryterium otrzyma najwyższą punktację.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert  przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

VI. Informacja o terminie i sposobie składania ofert.

 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 czerwca 2022 r. do godziny 11.00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, 33- 200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 15A (sekretariat) z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe – dostawa krzesła ewakuacyjnego” lub podobnym oznaczeniem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego albo drogą elektroniczną (skan podpisanego dokumentu) na adres: sekretariat@mopsiwr.pl.  Oferta może być również złożona za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, a także poczty elektronicznej, podpisanej podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.) -  adres skrytki: /MGOPSDT/SkrytkaESP

VII. Informacje dodatkowe:

każdy podmiot może złożyć tylko jedna ofertę,
w uzasadnionych przypadkach, postępowanie może zostać zakończone bez wybrania oferty, w szczególności gdy oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1.)wpłynie po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert,
2.)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3.)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4.)jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
5.)zawiera omyłki polegające na niezgodności z zapytaniem ofertowym, powodujące istotne rozbieżności z treścią zapytania ofertowego.

6.)o  wyniku postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty,
udzielenie zamówienia polega na zawarciu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), z zastrzeżeniem pkt 3, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, można wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

X. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem - zapytaniem ofertowym:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska,  tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks),  e˗mail: sekretariat@mopsiwr.pl, ePUAP: /MGOPSDT/SkrytkaESP,
z inspektorem ochrony danych - dr Agata Janiszewska - Skowron - można się skontaktować telefonicznie pod numerem telefonu: 14 657 83 83 lub drogą elektroniczną email: sekretariat@mopsiwr.pl
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, 
dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom (w tym Wykonawcom oraz każdemu kto jest zainteresowany zgodnie z zasadą jawności postępowania), upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem,
okres przechowywania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania,
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[1],
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO[2],

nie przysługuje Pani/ Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

 

Załącznikami do zapytania ofertowego są:

1) wzór oferty - załącznik nr 1,

3) wzór umowy- załącznik nr 2.

 

 

[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej