Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks)
Adres e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla nowo utworzonej Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży „Jutrzenka” w Dąbrowie Tarnowskiej, tj.:
laptopy- 2 szt.
drukarka laserowa kolorowa - 1 szt.
niszczarka - 1 szt.
aparat fotograficzny - 1 szt.
sprzęt muzyczny (typu wieża) z mikrofonem - 1 szt.
tablety - 4 szt.
komputery typu All-In-One - 3 szt.
drukarki laserowe monochromatyczne – 2 szt.
biurka pod komputer - 3 szt.
tablica interaktywna – 1 szt.
Celem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla nowo utworzonej Placówki Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży w ramach projektu pn.: „Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży „Jutrzenka” w Dąbrowie Tarnowskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Wszystkie elementy sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych stanowisk/urządzeń/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
30213000-5 - Komputery osobiste, 30232110-8 - Drukarki laserowe, 30191400-8 – Niszczarki, 38651000-3 – Aparaty fotograficzne, 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający, 32341000-5 Mikrofony, 30231320-6 Monitory dotykowe, 39134100-1, Stoły komputerowe,
W terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia okresu realizacji zadania.
Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin (okres) realizacji zamówienia, niż przedstawiono wyżej.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na dowolną liczbę części:
część 1 – laptopy – 2 szt.
część 2 – drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.
część 3 – niszczarka – 1 szt.
część 4 – aparat fotograficzny - 1 szt.
część 5 – sprzęt muzyczny (typu wieża) z mikrofonem - 1 szt.
część 6 – tablety - 4 szt.
część 7 – komputery typu All-In-One - 3 szt.
część 8 – drukarki laserowe monochromatyczne – 2 szt.
część 9 – biurka pod komputer - 3 szt.
część 10 – tablica interaktywna – 1 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawcy nie mogą być powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, o czym Wykonawca oświadczy pisemnie.
Oferent składa formularz „OFERTA" wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
Oferent poza formularzem „Oferta” składa:
pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki,
oświadczenie o braku powiązań kapitałowych z Zamawiającym, załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w stosunku do oferowanych produktów np. opisy / specyfikację techniczną.
Niedopuszczalne jest modyfikowanie treści zapytania (np. usuwanie poszczególnych pozycji) ani pozostałych załączników.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania, kierując swoje zapytania pisemnie, faksem lub e-mail.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu Zamawiającego:
Mateusz Ryczek – Koordynator Projektu pod nazwą „Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży „Jutrzenka” w Dąbrowie Tarnowskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
Adres e-mail: m.ryczek@mopsiwr.pl
Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa dnia: 16.02.2018r. godz. 11:00
Oferent ponosi wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty.
Ofertę należy:
doręczyć osobiście lub
dostarczyć przesyłką pocztową na adres Zamawiającego lub
przesłać zeskanowaną na adres email: m.ryczek@mopsiwr.pl
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim.
W przypadku gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być one oznaczone klauzulą:
„Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, i załączone do oferty jako odrębna część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały”.
Osoba/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (firmy), w obrocie prawnym muszą podpisać:
druk „OFERTA",
załączniki,
w miejscach w których wykonawca naniósł zmiany (poprawki),
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 16.02.2018 r., godz.: 11:30 w siedzibie Zamawiającego
Każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej dla każdej części z osobna. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować następującymi kryteriami:
Kryterium 80% cena:
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin / C0) x 80,
gdzie: C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co – cena badanej oferty.
Maks. liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w tym kryterium cena wynosi 80.
Kryterium 20% termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy
Termin realizacji od 15 do 21 dni - 0 pkt
Termin realizacji od 8 do 14 dni - 10 pkt
Termin realizacji do 7 dni – 20 pkt,
Maks. liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w tym kryterium cena wynosi 20.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie.
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonywana nie później niż 14 dni po otrzymaniu środków przez Zamawiającego z Instytucji Pośredniczącej. Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją Projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać niezależnym od Zamawiającego opóźnieniom.
Załączniki:
1. Formularz OFERTA
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Opis przedmiotu zamówienia
4. Wzór umowy
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Załącznik nr 1 [ODT] OFERTA | 144.58 KB |
Załącznik nr 2 [PDF] OŚWIADCZENIE | 229.33 KB |
Załącznik nr 3 [PDF] OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA | 236.9 KB |
Wzór umowy | 246.9 KB |
MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej