Jesteś tutaj

Zapytanie ofertowe na dostawę nowych tonerów oraz bębnów do drukarek

ZAPYTANIE OFERTOWE

na podstawie art.4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r., poz.1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów tejże ustawy

 

I ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej

ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska

tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks)

Adres e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl

Niniejsze ogłoszenie zamieszczone jest również w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mopsiwrdt/

 

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek i wniesienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych tonerów oraz bębnów do drukarek kopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej.

  2. Szczegółowy wykaz zawierający rodzaj, typ i ilości produktów objętych przedmiotem zamówienia, zawiera Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wybranych pozycji jak również zwiększenie lub zmniejszenie ilości sztuk w poszczególnych pozycjach.

  4. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (tzw. zamienniki), tzn. inne niż produkty pochodzące od producenta sprzętu pod warunkiem, że są w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być zastosowane i posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe (w zakresie jakości i wydajności wydruku) jak produkty oryginalne. Zaproponowane w ofercie zamienniki muszą działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta urządzeń oraz nie mogą ograniczać listy nośników (np. papier, zakres gramatury, liczba wydruków) dostępnych dla danego typu.

  5. Zamawiający w szczegółowym wykazie stanowiącym Załącznik nr 1 - formularz ofertowy zaznaczy, iż dla wybranych urządzeń nie dopuszcza produktów równoważnych (tzw. zamienników) opisanych w pkt. II.4 i wymaga aby dostarczane tonery pochodziły od producenta sprzętu (tzw. oryginalne).

  6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery są wysokiej jakości, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie oraz są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski.

  7. Po wyeksploatowaniu tonerów i bębnów Wykonawca będzie zobowiązany do ich odebrania z siedziby Zamawiającego oraz wystawienia karty odpadu.

  8. W przypadku dostawy produktów złej jakości, która spowoduje uszkodzenie sprzętu, kosztem naprawy z tego tytułu zostanie obciążony Wykonawca. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki.

  9. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.

  10. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia dostarczanych produktów do momentu ich odebrania przez Zamawiającego.

  11. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, Wykonawca udziela na dostarczane materiały eksploatacyjne 12-miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Zapytania ofertowego.

III PRZEWIDYWANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy.

IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Nie ustanowiono warunków udziału w postępowaniu.

V KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne.

  2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% znaczenia.

  3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

  4. Sposób oceny ofert:

    1. W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:

      Ocena punktowa = ( najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty ) x 100

    2. Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

  5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

VI OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERT

  1. Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto ( z obowiązującym podatkiem od towarów i usług ).

  2. Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  3. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.

  4. Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (brutto).

  5. Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.

VII ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.

  2. Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mopsiwrdt/ i będzie wiążąca dla Wykonawców.

VIII. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 16.05.2018 r., w jednej z form, o których mowa w pkt. XI .

  2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną opublikowane w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mopsiwrdt/ i będą wiążące dla Wykonawców.

IX TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ OFERTY

  1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2018 r. godz. 15:00

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  3. Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  4. Oferta powinna być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  5. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferty wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione – zostaną odrzucone.

  6. Ofertę można złożyć w jednej z form, o których mowa w pkt XI.

  7. Oferty składane pisemnie powinny być w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie lub opakowaniu wraz z umieszczonymi następującymi informacjami:

    1. nazwa i adres Wykonawcy,

    2. dopisek: „Oferta na fabrycznie nowe tonery oraz bębny dla potrzeb MOPSiWR - Nie otwierać przed dniem 17.05.2018 r. do godz. 15:00”

  8. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.

  9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XI SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON

  1. Oferty oraz innego rodzaju korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:

    1. drogą elektroniczną (skany dokumentów) na adres: sekretariat@mopsiwr.pl,

    2. pisemnie (pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego.

XII ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT

  1. Wykonawców, którzy złożą więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu.

  2. Nieodpowiadających warunkom postępowania.

  3. Złożonych po terminie.

XIII WYNIK POSTĘPOWANIA

  1. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści zawiadomienie o wyniku postępowania w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mopsiwrdt/ .

XIV OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW

  1. Pan Mateusz Ryczek – email: m.ryczek@mopsiwr.pl

XV ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

  2. Wzór umowy – załącznik nr 2

ZałącznikWielkość
PDF icon Formularz ofertowy75.55 KB
PDF icon Wzór umowy69.34 KB
Plik Ogłoszenie [ODT]254.39 KB

MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej