Jesteś tutaj

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej

ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska

tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500,

faks. 14 657 84 84

e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2017 poz. 1579 z póź. zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Świadczenie usług schronienia dla 3 osób bezdomnych( kobiet i mężczyzn) w postaci :

    • schroniska dla bezdomnych,

    • noclegowni,

    • ogrzewalni,

  2. osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska (w oparciu o art. 101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1769 z późn. zm.),

  3. potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Dąbrowa Tarnowska.

  4. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia, wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej. Decyzje zawierać będą:

  5. Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,

  6. rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.

  1. Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:

    1. całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,

    2. jednego gorącego posiłku dziennie,

    3. środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,

    4. niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,

    5. pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego,ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,

    6. zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,

    7. prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób które podpisały kontrakt socjalny-opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.

  2. Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi noclegowni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:

    1. czasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.

  3. Podmiot składający ofertę na świadczenie usługi ogrzewalni, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa w pkt.1, następującego zakresu usług:

    1. tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.

  4. Liczba osób wymagających schronienia - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

  5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.

  6. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MOPSiWR.

  7. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.

  8. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.

  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu

IV. Termin realizacji zamówienia:

od 03.04.2018r. do 31.12.2018r.

V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Wymagania niezbędne:

    1. w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.

VI. Warunki i zakres realizacji:

  1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.

  2. Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).

  3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

  4. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

  5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Zącznik nr 3).

VII. Kryterium oceny ofert.

  1. Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,

  2. Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),

VIII. Sposób przygotowania oferty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 – wzór oferty.

IX. Wymagane dokumenty:

  1. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, z zastrzeżeniem, że jego data wydania obowiązuje do dnia 31 grudnia 2017r.

  2. W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,

  3. W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,

  4. Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

  5. Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:

    • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,

    • zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej,

    • upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.

  6. Odpis statutu.

X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

  2. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mopsiwr.pl wyłącznie na formularzu pn. "FORMULARZ OFERTOWY" będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 19 marca 2018r. do godziny 15:00.

  3. Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.

  4. Zamawiający poprawia w ofercie:

    - oczywiste omyłki pisarskie,

    - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Ewa Borek – Kierownik działu Wsparcia Rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej

XII. Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowy.

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków.

  3. Projekt umowy.

ZałącznikWielkość
PDF icon Formularz ofertowy61.99 KB
PDF icon Oświadczenie57.13 KB
PDF icon Wzór umowy40.48 KB

MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej