Jesteś tutaj

Nabór na stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych w ramach umowy zlecenia

DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPARCIA RODZINY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Znak: KP.111.3.2022
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej (MOPSiWR) 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 15a,tel. 14 657 83 83 oraz 571 336 500, 14 657 84 84 (faks) e-mail: sekretariat@mopsiwr.pl
I. Przedmiot naboru:
Stanowisko : specjalista ds. zamówień publicznych - umowa zlecenia.
Termin umowy zlecenia do ustalenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą, jednak najpóźniej z dniem 01 maja 2022r. -31 grudnia 2022r.
Miejsce wykonywania zlecenia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej , 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 15a.
Okres zatrudnienia:
Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenia. Termin umowy zlecenia do ustalenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą, jednak najpóźniej z dniem 01 maja 2022r. -31 grudnia 2022r.
II. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e) wykształcenie wyższe prawnicze i co najmniej 3 letni staż pracy związany z zamówieniami publicznymi w OPS,
f) znajomość przepisów Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych,
g) znajomość przepisów Ustawy – Kodeks Postępowania Administracyjnego i ustaw związanych z pomocą społeczną.
III. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność analitycznego myślenia,
b) komunikatywność,
c) samodzielności działaniu,
d) odporność na stres,
e) zdolność negocjacji ,
f) rzetelność,
g) umiejętność obsługi komputera,
IV. Zakres zadań :
Do głównego obowiązku specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
1. Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych – przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych według potrzeb zgłaszanych przez Dyrektora MOPSiWP, zgodnie z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i w aktach wykonawczych.
2. Przygotowywanie i monitorowanie procedur związanych z udzielaniem zamówień
publicznych.
3. Przygotowywanie projektów, zarządzeń Dyrektora MOPSiWR w sprawach dot. tematyki zamówień publicznych.
4. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym:
a) sporządzanie, publikacja i wysyłanie ogłoszeń, zaproszeń dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) opracowywanie i publikacja SWZ wraz z załącznikami,
c) weryfikacja pod względem formalnym dokumentacji składającej się na specyfikację warunków zamówienia,
d) sporządzanie i publikacja informacji z otwarcia ofert,
e) sporządzanie i publikacja informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania i innych dokumentów wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
f) sporządzanie protokołów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
6. Organizowanie pracy komisji przetargowej i obsługa.
7. Nadzór nad prawidłowym wyborem trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Prowadzenie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
9. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami odwoławczymi przed Prezesem Urzędu
Zamówień Publicznych i innymi organami.
10. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych.
11. Sporządzanie i publikacja we współpracy z kierownikami działów i samodzielnymi stanowiskami rocznych planów zamówień publicznych, ich aktualizacja i sprawozdawczość z tego planu.
12. Współpraca z działami i samodzielnymi stanowiskami pracy przy udzielaniu procedury zamówień publicznych.
13. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań dla zamówień publicznych.
14. Archiwizacja dokumentacji przetargowej.
15. Przygotowywanie umów.
16. Zapewnienie zgodności realizowania przez MOPSiWR zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
17. Prowadzenie we współpracy z właściwymi działami oraz samodzielnymi stanowiskami postępowań przetargowych, a w szczególności:
a) koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez MOPSiWR
b) udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia i procedury rzetargowej,
c) sprawdzanie prawidłowości złożonych dokumentów wymaganych w materiałach przetargowych i zabezpieczenia wadium,
d) przestrzeganie terminów wynikających z Prawa zamówień publicznych,
e) prowadzenie korespondencji i czynności w przypadku odwołań i protestów, dotyczących prowadzonych postępowań,
f) prowadzenie rejestrów przetargów i postępowań w podziale na stosowne tryby ustawowe oraz rejestrów postępowań poniżej progów ustawowych.
V. Warunki zatrudnienia:
a) zatrudnienie w ramach umowy zlecenia: Termin umowy zlecenia do ustalenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą, jednak najpóźniej z dniem 01 maja 2022r. -31 grudnia 2022r.
b) miejsce wykonywania zlecenia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Kościuszki 15a.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
a) życiorys zawodowy zawierający wykaz dotychczasowych miejsc pracy oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
b) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
c) oświadczenie kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
d) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczanie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,
g) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz wymagane doświadczenie związane z pracą na stanowisku osoby zajmującej się
Zamówieniami Publicznymi w OPS.
Osoba zakwalifikowana do II etapu zobowiązana jest przedłożyć oryginały dokumentów.
Wszystkie dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Etap I.
Ofertę należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 10.03.2022 roku do godz. 15.30 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej w dniach poniedziałek w godzinach od 8.00 do 16.00 , wtorek – piątek od 7.30 do 15.30 (decyduje data wpływu do MOPSiWR w Dąbrowie Tarnowskiej ) lub przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem
Nabór na stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych w ramach umowy zlecenia ". Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Komisja powołana do
zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych na stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych .
Etap II.
Z każdym z kandydatów spełniających wymagania niezbędne, Komisja przeprowadzi, w uzgodnionym terminie rozmowę kwalifikacyjną. Z I i II etapu konkursu komisja przedstawi
punktację z uzyskanych dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej oraz wybór najlepszego kandydata. Dyrektor MOPSiWR w Dąbrowie Tarnowskiej dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na:
a) stronie internetowej oraz BIP, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej - www.mopsiwr.pl
b) tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej.
Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie MOPSiWR lub telefonicznie tel. 14 657 83 83, lub 517 336 500. Po zakończeniu procedury naboru, osoby które nie zostały zatrudnione będą mogły odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w godzinach pracy MOPSiWR.
Informacji o przebiegu postępowania udziela:
Pani Anna Stefańczyk - specjalista ds. kadr tel. 657 83 83 wew.224
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej – www.mopsiwr.pl

ZałącznikWielkość
PDF icon Oświadczenie50.91 KB
PDF icon Kwestionariusz osobowy53.61 KB
PDF icon Klauzula RODO73.03 KB

MOPSiWR w Dabrowie Tarnowskiej